Blinking Cute Box Cat

Daisypath Anniversary tickers

Happy Bithday !!!! :D

happy birthday to you..
happy birthday to you...
happy birthada to you AMIRUL and FARHAN... 
happy birthday to you :D
bommm!! *bunyik meriam..

ok.. hari ny birthday adopt brother aku.. Pa'an..
happy birtday adeq..
sorry sangat2 sebab akk x turun gath hari ny..
bukan sebab aku x nak turun...
tapi aku kene kerja hari ny.. 
sorry sangat2 aw deq ooii..
nnty aq masyuk sikit akk belanja kau ok :P

then..
for my lovely brother aq ny.. 
AMIRUL FIRDAUS SURAIMI..
happy birthday kat kau laa angah..
finally setelah sekian lama kau tunggu kan angah an?!
haha..
padan muka kau!!! aku da nak 18 dah angah oii :P

for both of you :)
adeq2 akk sekalian..
happy birthday sayang for me..
along saya korang sama rata..
please..
jaga diri..
jaga batas korang..
jadi anak yang soleh...
and please fight for your SPM next year..
along sentiasa doakan korang dunia akhirat..
jaga persahabatan korang..
ok?
love both of you..
ny kek tok korang!!


haa~~~
lawa x? apa lagi tiup tiup!!!
HAHA...
apa2 un..
HAPPY BIRTHDAY KORANG 
:D



No comments: